Friday 17 August 2012

Pemandangan Bandar Muar



9 Ogos lepas saya ada kerja di Muar jadi terpaksa bermalam di sana. Walaupun kebiasannya kalau pergi sana saya akan duduk di Hotel Classic, tapi kali ni saya duduk di Muar Traders Hotel. Sebabnya pihak Hotel Classic memaklumkan mereka tidak sediakan juadah bersahur. Agak terkejut juga saya bila pihak hotel memaklumkan perkara ini sebab hotel-hotel lain kat Malaysia ni semua sediakan makanan bersahur, terasa macam duduk hotel kat hotel negara barat pulak sampai terpaksa kena pergi cari makanan sahur sendiri... jadi saya kirim salam jelah kat hotel tu, hehe...


Bosan kat bilik hotel sengsorang, saya pun decide ambil gambar pemandangan bandar Muar (dari bilik hotel je, hehe..) untuk dikongsi bersama rakan-rakan di luar sana.... Cantik jugak bandar Muar ni....



2 comments:

  1. slalu gak dok hotel classic tu kalo time p muor, x sangke la plak die x prepare sahur,kire x fair la tok org yg pose kne beli food sahur sendri tp yg x pose die sediakn bekpes... mmg elok di banned jek hotel ni, h03

    ReplyDelete
  2. mmg x disediakan, tekejut gak time die bgtau, mmg pn, wajib diban, hehe....

    ReplyDelete